My sunday evning..



Hello babes! Har precis varit i parken med älsklingen och Nikita. Hade lite roligt med mig själv och kameran som ni ser ovanför. ^^ Gick runder och fotade massa och det blev massa bilder på mig och älsklingen. Inte så jätte normala bilder då må jag säga. Haha. Fast lägger inte ut någon av dom i bloggen då han inte vill va med. Och det respekterar jag.



Det blev dock inte av att jag tog och pyssa om mig själv. Jag och älsklingen gick till hydro för att beställa hamburgare och då hyrde vi filmen Transformers också för jag hade inte sett den. Den va rätt bra faktiskt. Ressension kommer sen. :)
Så jag ska istället ta en dusch med min älskling och mysa framför tv:n efter.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0