Spånplatta till säng..

Skulle ju egentligen till min läkare idag. Men det kunde jag ju fet glömma imorse. Först sov jag på min mammas extra säng som jaag drekt märkte slaktade min höft då man kände träskivorna rakt igenom madrassen. Hon frågade om jag ville ligga i hennes säng istället men eftersom hon skulle börja jobba klockan fem på morgonen och jag skulle upp sju lät jag henne ha hennes egen säng. Så jag vkanade, och vaknade och vaknade. När hon gick upp vid fem och vi bytade säng kändes det som att någon slåt mig gul och blå på hela kroppen och den känslan höll i sig när jag vaknade vid sju. Riktig jobbig natt må jag säga.

Men nu sitter jag här och har ätit en skit god frukost. Tänkte inte åka hem förräns senare. Kan lika bra göra hennes hund justin sällskap ett tag till. Tänkte lägga mig på balkongen och sola också. Så fint väder ju. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0