Min älskling är pittögd..

Nu har jag nattat Melanie och kan sitta och blogga lite och kolla runder i andra bloggar. Älsklingen skulle inte dra till väla idag så han gick en runda hem till sin polare istället. När han kommer hem ska jag dra på ett konditionspass. Ska bli skönta att få svettas lite. ;)


Titta så söt min älskling är. Hon är dock lite pittögd på sitt vänstra ögat. Man ser det extra tydligt på den här bilden. Får nog ringa bvc och fråga vad man kan göra åt det.

Någon som vet kanske?


Kommentarer
Postat av: Josefine

fin header ! :)

2010-01-14 @ 17:00:46
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: Anonym

men herregud så har de flesta barn någon gång, och man kan inte göra något åt det! eller du kanske tycker man ska in och operera i ögat på henne?



och vad spelar det för roll att hon skelar lite? är hon mindre söt i dina ögon då? :S

2010-01-14 @ 18:39:03
Postat av: Sophie

Ja precis, jag ska också ha det när jag fått rätt färg i mitt hår! Anledningen till att jag låter mitt va så som det är, är ju för att om jag färgat det så hade det blivit tuggummi, jag fick ju klippa av nästan 10 centimeter när jag var hos frissan sist. Hade tänkt ringa och boka tid för ljusa slingor nu så fort som möjligt.

Hennes hår var grymt snyggt!

Jag köpte förresten träningskort idag, ska träna imorgon efter ett tiden, då jävlar börjar jag mitt "nya" liv :P haha...

2010-01-14 @ 19:32:02
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Zandra

Det är Tyra med, du kommer få gå på en sån koll snart med henne (jag ska de iaf) o då kollar dom just dedär med skelning :)

2010-01-14 @ 22:42:19
URL: http://zandraak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback