Nuu ska magen bort!

Hej Sötnosar! Har tagit det lungt hela kvällen. Käkat lite tacos med älsklingen. Så en rätt bra film på 6:an. Into the blue hette den. Och så har jag lindat min mage. Haha. Nej men jag kör enligt tupler metoden och har satt på min korsett liknande sak igen. Fast denna gången har jag knötit en sjal runt midjan för att spänna in det så mycket att magen är helt platt. Så nu gör jag bara mina magövningar så ska den bli platt på noll tid.

Hatar att just JAG skulle va en av dom 30 % som får sepererade magmuskler efter en graviditet. Jaja. Skitsamma. Det går att åtgärda. Och väldigt snabbt också. Tog tre dagar för en tjej som hade en väldigt stor mage. Jag har bara ett litet pytte plut. :)



Det värsta är att jag ska helst sova med det här skitet på. :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilka lår du fått :O

2010-01-28 @ 15:11:44
Postat av: Anonym

Du måste hålla på hela tiden med tupler metoden annars "trillar" det ut igen enligt vad man läser i tråden på familjeliv, det är ju mindre roligt. Tog bara några dagar innan den puta ut igen på en av tjejerna.

2010-01-28 @ 20:50:36
Postat av: Anna

var ju detta jag googlade och kom in på bloggen för att läsa om...har det fungerat?

2010-01-29 @ 22:54:18
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback