Fieeesta..

HHej Sötnosar! Förlåt för dålig uppdatering. Men det va så att det lbev ingen fotografering igår. Fotografen va med om en bilolycka och kunde inte åka ifrån platsen. Så då tänkte jag jaha, då har man gjort vid sig i onödan.Men så frågade Robin om vi ville komma till honom och festa. Så min mamma tog hand om Melanie igår och inatt.

Hade jävligt kul på festen faktiskt. Blev rääätt så packad. Haha. Vet att det togs några bilder på mig men vet inte av vem. Det kommer jag inte ihåg. Men ska försöka ragga upp dom på bilddagboken sen. Gjorde rätt många pinsamma saker och slagsmål va där också. Tråkigt att killar måste vara sånna.

Så idag har jag varit lagom sleten och bara vilat. Somna med Melanie ett tag i soffan innan. Så mysigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0