Sleten söndag..

Idag har det varit en riktigt sleten söndag. Blir inte direkt bakis med huvudvärk och illamående och sånt utan blir mest sleten och trött. Skulle egentligen behövt städa men har inte orkat. Blev bara att jag tog hand om disken.

Ush, melanie har ju varit jätte hård i magen på sista tiden. Matade henne med nan 1 bifdus men det innehöll inte laktulos. Den va mest för känslig mage så jag har matat henne med den hela tiden för att den skulle ta slut men hon blev fortfarande hård i magen igen efter ett tag. Så idag la i en klick messmör i hennes mjölk och hoppas på att hon bajsar snart. Min stackars lilla flicka. :(

Nej men nu ska jag titta på "Familj på väg" med älsklingen och äta lite kvällsmat och mysa.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0