En dag med Sandra och Sami..

Nu har Sandra och Sami precis åkt hem. Vi har bara tagit det lungt och pratat och umgåts hela dagen. Gick till lantmännen innan för att köpa en scraping bok som jag ska ha foton på Melanie i. Ska bli kul att pyssla med den. :) Och Melanie har varit duktig som vanligt på dagarna. Sovit mest och knappt skrikit något. Men det kommer väl i natt i guess. ^^

Det blir lite många inlägg om Melanie nu och vad jag gör på dagarna. Men inte så konstigt. Det är ju så nytt och spännande för mig. Mitt första barn ju. Pluss att jag är lite trött och utmattad efter förlossningen. Men ska börja med mina vanliga inlägg, som filmen, mode och smink och sånna inlägg igen så att bloggen blir som förut. Fast med en ny liten människa i bilden. :)

Nu ska jag iaf käka lite mat, samt tårta och mysa framför tv:n.


Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Lantmännen är en kulig liten butik har jag insett. Har mycket fina prylar & scrappingdelen is to die fooor!! Dock är jag inte intresserad av sånt :P

2009-06-24 @ 00:07:26
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: Sandra

Men smink och mode, hur kul är det?

2009-06-24 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback