Ny hårfärg..

Sitter här och läser lite blogginlägg och kollar bilddagboken innan jag och älsklingen ska sätta igång och städa. Har ju inte orkat eller hunnit det efter att vi kom hem från bb. Melanie har varit jätte snäll inatt. Vaknade bara två gånger av att hon ville ha mat och bajsat i blöjan. ^^ Så hon har väl sina dåliga och sina bra nätter. Hoppas bara att hon ska få in sin dygnsrytm snart.

Idag är det så jääävla fint väder. Skit härligt. Man skulle varit och badat men det är nog inte läge med en snart 5 dygn gammal bebis. Hehe. Ska iaf gå en runda med älsklingen och Melanie så att jag får lite färg. Vill bli bruuun och snygg igen. Nu när magen är borta är man ju riktigt sugen på att fixa till sig. Ska köpa en väldigt rödbrun färg och lägga i mitt hår sen. Blev lite för "bara brunt" förra gången jag färga det.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Guud vad söt hon är!

2009-06-24 @ 15:35:13
Postat av: Angelica

Naww, så söt hon är. :) Vad heter du på bdb??

2009-06-25 @ 00:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback