Hot and not..



Foki! Hennes blogg är bara för söt. Diggar den skarpt. Och hon har nog det vackraste håret jag någonsin sett!

Konstnaglar! Det är faktiskt snyggast med långa konstnaglar. Kvittar om det är en fransk förlängning eller en glittrig! Längre naglar åt folket!

Piratpartiet! Snart är det val til EU parlamentet och jag ska såklart rösta på piratpartiet! Dom vill te.x ta bort all monopol i sverige. Det gillar vi!




Graviditetskilorna! Jag börjar bli rädd för dom. För nu inser jag att jag måste gå ner dom kilorna jag gått upp sen efter graviditeten. Som tur är har jag bara gått upp samanlagt 10 kilo.

Kissies bantning! Nej tjejen. Du behöver verkligen inte gå ner i vikt. Det är väldigt synd att hon inte ser själv hur smal hon är. Hade jag varit hon så hade jag varit nöjd med min storlek!

REGN! Här i Ljungbyhed har det bara regnat och regnat. Låt inte sommaren regna bort. Ge mig soool så att jag kan sola!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Håller med om Kissies bantning..

2009-05-29 @ 00:05:58
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Emilia

Kan verkligen hålla med dej om både hot och not :)

2009-05-29 @ 23:30:17
URL: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback