Onyttig?

Satt precis och käkade två ljusa mackor med skinka och majonäs på då jag kom på att jag är väldigt onyttig! Jag äter RIKTIGT onyttigt. Konstigt att jag inte gått upp mer än vad jag har under min graviditet. Jag vill byta ut all min mat i kylskåpet mot nyttigare mat men tyvär så har jag redan storhandlat för denna månaden. Då jag får göra det nästa månad istället. Så ska jag ändå gå ner graviditetskilona och träna min kropp fastare. Så jag tänkte dela med mig av några mat tips till er också!

Ät fisk! Omättade fetter är bra. Mättade dåliga. Ät mycket fisk så går du både ner i vikt och får finare hy då fisk inehåller viktiga fetter och omega 3.

Sugen på något? Ät nötter! I nötter och mandlar är där också nyttiga fetter i och gör så att du släcker suget samtidigt som du inte lägger på dig massa kalorier.

Advokado, päron och äpple. Väldigt bra för både din figur och hyr! Det kan du gotta i dig med gott samvete!

Har du bråttom och tar bara en macka? Ta då en grov macka med mycket fiber med makrill på. Väldigt nyttigt och så får du i dig massa omega 3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0