Back on track..

Ååh jag har saknat bloggen. (A) Läste lite bloggar nu som jag itne gjort på skit länge och kände en stor saknad. Bloggen har ju varit som min lilla kompis som jag skrivit av mig i. Så det har känts rätt tomt. Men nu är jag tillbaka. :) Dock kommer jag nog inte skriva lika många inlägg per dag, eller försöka göra roliga shopping, skvaller, eller tips inlägg som jag brukar. Alltså jag kommer bara skriva när jag är sugen och utan att anstränga mig att komma på ett kul inlägg. Kanske lite tråkigare för er men mycket mer bekvämare och roligare för mig. Då kanske mitt blogg sug kommer tillbaka helt. Gillade min blogg men gillade inte att den hade blivit ett tvång. Men ni som är rogna läsare kommer ju stanna kvar ändå. Eller hur? :D

Idag ska jag i alla fall städa och sen kommer min mamma och hjälper mig att få ur vaxet i mitt hår. Har ju haft hårförlägning i och där är fortfarande massa vax kvar. Sen kommer Sandra och Sami så ska jag pierca henne i näsan. :) Så idag kommer jag inte ha tråkigt. ^^

Kommentarer
Postat av: Sophie

Sliter den metoden mycket på håret? :S

2009-10-08 @ 11:45:54
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: TESS

Varför har du tagit ut det redan? :S

2009-10-08 @ 23:07:22
URL: http://tessoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback