Matvrak..

Godmorgon! Det blev inte så mycket bloggande igår kväll. Stack först och handla, sen en runda till älsklingens föräldrar, sen till Anton för att gå med älsklingen hem. Och efter det fick jag dom jävla andningssvårigheterna. Jävla piss ångest. Det är så jobbigt för jag har aldrig ångest eller oro på kvällen. utan den byggs på under dagen och så visar det sig fysiskt under kvällen. Fast älsklingen ska hämta ut min medecin idag så. :)

Ååh jag åt jätte mycket igår. Jag åt en glass hos älsklingens föräldrar och sen när jag kom hem gjorde jag och älsklingen tacos och jag åt två stycken. :| Sen åt jag bacon snacks. Så nu har jag gått upp ytterligare. Haha. Men idag ska jag skärpa mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0