Cardio?

Godmorgon! Här sitter jag lite morgon trött och har precis käkat frukost. Det blev gröt och ägg idag. Ska diska och hämta snuttan på dagis sen. Efter det blir det cardio. Kolla mig i spegeln för första gången på skit länge idag och insåg att jag har ju mycket muskler på benen. :S RUmpan kan dock bli bättre men benen är det inget fel på. Det är lite fett som är ivägen. Så jag ska köra på både styrketräning och cardio nu i en vecka och se hur mycket jag går ner i vikt och om fettet försvinner. Gör det, det så är det ju bara till att tuta och köra. :)

Kommentarer
Postat av: linda

Fan vad bra! Längesen vi festade nu ju :(

2010-09-24 @ 11:12:10
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0