Min jul 2011..

Sorry sötnosar! Har inte kunnat blogga förrens nu. Men det får ni ha förståelse för. Jag har ju firat jul med familjen. ;) Vi började som sagt tidigt redan vid klockan tio. Vi gav Melanie julklapparna men hon var mer intresserad av att leka med sina gamla leksaker. Till sist fick vi henne till att öpna dom och då blev hon glad. Vid ett tiden åt vi och sen lekte vi med Melanie hela dagen. Mattes föräldrar va också här ett tag och då lekte hon jätt emycket med deras yngsta son gustaf. Klockan fem åkte hon tillbaka till Sofia och Peter. Det är först för ett litet tag sen jag, matte och mamma öppnade våra julklappar. :P Jag blev väldigt överaskad av sakerna jag fick av mamma och väldigt nöjd. Jag hade nämligen redan fått en för tidig julklapp, min frisyr. Haha.

 

Imorgon ska jag och matte äta hos hans föräldrar. Då ska jag DOCK inte äta mycket och inget godis (det tar jag idag) för jag tänker inte bli plufsig när vi drar till en kompis på lite fest. Riktiga julafton kommer ju suga stenhårt och jag har ingen julstämning ALLS när inte vi har Melanie. Kan lika bra dra dit alla andra är då.

 

Jag fick två par skor. Dom är väldigt lika varandra så jag kan faktiskt inte komma på vilka jag gillar bäst. :P Tre par trosor, tottar och mina favorit strumpor. Alla väldigt behövliga saker, speciellt tottarna då jag slänger dom över allt. Haha.


Kommentarer
Postat av: mikaela & adela

sv: det är bara bra :D

2011-12-23 @ 19:35:48
URL: http://twelveofivee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0