På väla.

 
 
Började må bättre hän åt dagen så jag stack till väla en runda. :) Tobbe va förkyld och anton ont i halsen. Så jag smittade ingen iaf. ^^ Värre om jag smittat stackars gamlingarna på praktiken. Köpte två par leggings och en bh, sen en fjuttig tv bänk för 99 kr på väla. Haha. Behövde en liten så den va perfekt. :P
 
Iiih piercade mig också! I andra sidan läppen. Fick sånt ryck så jag gick in på India. Lite roligt att det va Kia som va med i big brother som gjorde det. Hon verkade lika cool som i big brother. :) Iaf hon tipsade mig om nyttiga kakor på ett café mitt på väla. Frågade vad där va i när jag kom fram och det va bara nyttiga saker. Så jag köpte en nyttig macka och kakorna. Och dom va GODA. Smakade verkligen som kakor. Dom ska jag köpa fler gånger. Så nu har jag något gott ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin blogg :)

2013-02-06 @ 22:02:48
URL: http://lisathesweety.blogg.se
Postat av: Sofie

Ta en bild på piercingen och visa!!:)

2013-02-07 @ 08:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback