Snyggare naken.

Idag vaknade jag utvilad för en gång skull. Tog min medicin i tid igår så det känns jätte skönt. :) Idag ska jag börja min praktik på hemtjänsten. Ska bli roligt. Ska vara där i fyra veckor nu. Idag jobbar jag eftermiddag men få först reda på hela schemat när jag kommer dit. Ska tidsinställa några inlägg så att ni får något att läsa ändå. :)
 
Meeen, innan dess ska jag träna. Det är överkropp idag. Älskar att träna överkroppen. Det är också sjukt peppande att se att man orkar ta fler och fler vikter. Förstår inte dom som bara vill gå ner i vikt. Cardio, cardio, ardio. Varför? Det är styrketräning som formar din kropp, får den fast och fit. Det är styrketräning som gör så att du får en snygg kropp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0