Ställa ut tavlor.

 
Godmorgon! Eller ja, godmiddag. Har varit uppe ett tag men varit rätt seg. Fick ett roligt meddelande idag. Jag kanske ska ställa ut tavlor på min pappa på museeum i vår/sommar. Skit skoj. :D Berättar mer sen när jag vet mer. Ska iaf rita på en promarker bild av pappa som jag påbörjat. Så ska dom få ett smakprov. Kanske borde resna i min skrivbordslåda så att jag vet vart jag har alla mina pennor? Haha.
 
Idag ska jag iväg och hämta ut medicin, köpa hudvårdsprodukter osv i klippan. Ska följa med Tobbe och andre till ikea och bauhuas också då jag behöver inom väla för lite mer papper till teckningarna. Skojigt. Mennu blir det lunch. Ska kanske träna efter lunchen också. Antingen det eller då blir det ikväll. Ben står på schemat idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0