Vad gör man med pengar?

1. Gjort en total makeover. Opererat näsan (bara gjort den rak), fixat tänderna tagit bort små ärr i ansiktet med laser, fixat håret, köpt massa nya kläder osv.
 
2. Invensterat i en fin lägenhet och köpt en till min mamma.
 
3. Köpt en snygg bil till mig själv, min pojkvän och min mamma.
 
4. Inrett min lägenhet med massa snygga möbler osv.
 
5. Donerat pengar till några välgörenheter.
 
6. Satsat stort på bloggen, annonser osv. När jag fått en jätte stor blogg hade jag hjälpt massa andra bloggare att också nå sina drömmar med sina bloggar.
 
7. Gett massa pengar till min mamma så hon kunnat sluta jobba och levt gott när hon pensionerat sig.
 
8. Satt in pengar på ett sparkonto till Melanie.
 
9. Sparat pengar såklart.
 
Allt dessa är inte nödvändigtvis i ordning. ^^ Som ni ser hade jag jätte min mamma rätt mycket saker. Men man älskar ju sin mamma. :)

Kommentarer
Postat av: Sabine-Välbefinnaren

Först hade jag gett massa till min mamma och bror... sen hade jag åkt ut och rest! =)

2013-02-12 @ 21:56:20
URL: http://www.valbefinnaren.blogg.se
Postat av: hanna

Det är en dröm, att ha massa miljoner. :D

2013-02-13 @ 15:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback