En dag hos mamsen..

Idag gick jag upp tidigt och gjorde vid mig för jag skulle åka med mamma till pc city. Dom hade ju totalutförsäljning. Tyckte dom då. Själv tyckte jag inte det va så särskillt billigt. Va väl som det brukade vara. :S Så lite lurad blev man allt. Sen åkte vi till macdonalds och åt mat. Gottit. Min mamma orkade inte laga mat idag. Men det va heeelt ok för mig. ;)

Har tagit lite ego pics på mig själv. Måste passa på nu när jag är hosmamma och kan fota med hennes kamera. Haha. Har fått jävla massa fräknar såg jag precis på bildern. Måste vara för att jag fått lite färg i ansiktet!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ser jättebra ut, Linda. Det klär dig att du har fått mer "hull" i ansiktet! :)

2009-04-18 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0