Inkompetenta läkare..

Vissa människor borde inte få vara psyk läkare. Nu har jag ringt ett x antal gånger inklusiv en gång igår och en gång idag. Och hennes j*vla sekreterare tar bara mitt nummer och säger att hon ska ringa upp. Men det gör hon aldrig. Jag behöver ju mer medicin och bli remiterad till psyk i ängelholm istället. Samt måste jag prata om min ångest med en läkare. För den medicinen ajg har nu tar inte bort ångest utan bara depression. Vissa människor är helt inkompetenta!

Så, nu har jag gnällt färdigt! ;) Idag skulle jag egentligen åkt till skolan. Men ångesten kom ivägen. Så jag får försöka göra det bästa av situationen här hemma. Tänkte göra vid mina naglar och tvätta lite kläder. Imorgon är ju min och älsklingens 1 års dag och då ska vi käka pizza och mysa framför en film. Mys pys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0