Så blev det shopping..

Man kan inte gå på väla eller familia utan att min mamma vill köpa något till mig. :P Först åkte vi till Familia för att hämta ut min medecin. Och då fick vi syn på världens sötaste klänningar inne på Zäta. Och då ville mamsen ge mig dom. Sen åkte vi till väla för att medecinen inte fanns på familias apotek. Där så vi en jätte söt tunika och en blus som passa mig perfekt. Så jag fick dom också. Hon är för snäll. :) Sen åt vi mjukglass när vi körde hem.

Har ätit världens godaste middag med riven potatis och kotletter. Jätte gott. Min mamma är super duktig på att göra mat. Nu sitter vi och äter glass och titta på tv. En väldigt trevlig påskmiddag har det blivit.

Dom här sötsakerna köpte jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0