Back to the reality..

Back to the reality. Va på gammelmarknaden i fredags. Och som vanligt är jag skit dålig på att uppdatera bloggen när jag festar. I alla fall så började det med att jag fixad mig och så kom Tilda, Sandra, Nico och Emelie hit och drack lite. Älsklingen va nykter och passade Melanie. Vi stack sen till gammelmarknade och va lagom packade. Haha. Men det va itne alls så roligt. Stack hem redan vid tolv.

Nästa dag vaknade jag och mådde hyffsat bra. Jag och älsklingen hade bestämt att gammelmarknaden skulle vara sista gången jag festade innan vårt uppehåll och hans dag skulle vara på lördagen. Jag va så besviken att en så tråkigt fest dag skulle vara min sista så jag följde med älsklingen på fest hos Jonny. Hans föräldrar passade Melanie då så vi fick sova ut hela natten. Festen hos Jonny va där imot rolig som fan. Dansade och pratade med alla. Blev lite nasty med älsklingen. Haha. den lyckad fest med andra ord.

Idag mår man som man förtjänar. Sleden och skiit hungrig. Men ska äta middag hos Svärföräldrarna klockan fem och ska då också ta hem söta lilla Melanie. Efter den här gången ska vi i alla fall inte festa på minst två månader igen. Vi behöver vila lite och va lite sunda. :)

Puss på er! <3






Kommentarer
Postat av: I M B E R P L U V I A *

Vad är det för speciellt med den marknaden? :/

2009-08-16 @ 16:00:51
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: Anonym

seriöst, du bryr dig inte ett skit om din dotter va? Du har jag festat VARJE HELG.

2009-08-17 @ 09:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback