Ditt fega kräk..

Puuh. Nu är jag utmattad. Har precis tränat. Har lagt om mitt träningsprogram till att jag tränar hela kroppen vart annan dag istället. Ska pröva och se om det ger resultat snabbare.

Va ju i klippan innan idag. Älsklingen skrev in sig på skolan och så handlade vi lite mat när vi ändå va där. Jag solade aldrig för det hant vi inte. Så jag smörjer mig med brun utan sol ikväll istället. För imorgon blir det fotografering. Älskar att stå framför kameran. :)

Har fått the sims 3 föressten. Spelade det lite innan och det verkar skit kul. Haha dator nörd eller vad. Men va fan det är något att fördriva tiden med när Melanie sover. :) Älsklingen gjorde sig själv på sims och jag mig själv. Haha ska försöka få dom att bli tillsammans. :P

Och till dig:

din doda pappa,  (din mamma .se) om Hoppas på sol..:

"hahah fjortis stilen kommer tbx "

Du kan inte ha någon själ eller ett hjärta i kroppen. Hur i HELVETE kan man skriva något så taskigt till mig som har en pappa som har dött? Du är fan inte mänsklig. Jag gissar på att du inte är en sekund över 14 bast, för en mogen människa säger inte sånt. Och pluss att du är anonym? Fega kräk är vad du är!


Kommentarer
Postat av: Zandra

The sism e kul men bara de att på the sims 3 kan du bara spela en familj, sen om du gör en ny så raderas den gamla,om du väljer att spela den nya.. de e lite kass..

2009-08-21 @ 12:24:03
URL: http://http://zandraak.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0