Ett litet smakprov..

Nu har jag äntligen tid att uppdatera lite. Va ju iväg och fotograferades innan. Det va riktigt kul. Och johan som fotade mig va en väldigt duktig fotograf. Kände mig väldigt avslappnad med honom och fick fram väldigt fina bilder. Vi fotade på stranden i ängelholm. Fint väder va det och inte alls så jätte kallt i vattnet. :)

Har precis piercat älsklingens kompis Johan i ögonbrynet. Och ska snart pierca älsklingen i läppen. Sen efter det blir det martin i bröstvårtan. Och efter det mig i läppen. Haha månad som ska ta hål. ^^ Men när jag piercat dom blir det massor av uppdatering. Jag lovar. :)

Ett litet smakprov från bilderna från fotograferingen. ;)



Bilden är OREDIGERAD!

Kommentarer
Postat av: -----

fan va tjock du har blivit!:S

2009-08-05 @ 00:21:22
URL: http://----------
Postat av: Sandra

Tjock?! Var fan då nånstans? Idiot!

2009-08-05 @ 13:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback