Inget solarium?



Jaha då sitter man här och väntar på att tiden ska gå. Har duschat, sminkat mig och rakat mig. Så nu är allt klart. Känner mig jävligt snygg idag faktiskt. :) Det ska bli så jävla kul. Älskar att bli fotograferad. Det här ska jag nog fortsätta med.

Annars då?
Idag ska jag bara ta det lungt för idag blir det ingen träning. Ska se om jag inte kan sticka iväg och sola. Får se. Det är bara så jobbigt att man måste ta bussen till klippan då. Här är ju inget solarium. Kanske kan cykla dit? Haha ja då få man motion må jag säga då det är 1 mil från ljungbyhed till klippan! ^^

Kommentarer
Postat av: I M B E R P L U V I A *

Vilken najsig ny header =)

2009-08-01 @ 12:26:23
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0