Kötfärsås och skola..



Just nu står älsklingen och lagar sin goda köttfärsås med spagetti. Melanie ligger i sin baby sitter och är lika söt som alltid. Jag själv ska dock inte ha någon middag. Åt två råg mackor innan. Får vara nog för idag. Har trots allt ätit tre gånger.

Imorgon ska älsklingen skriva in sig i skolan igen. Dom börjar ju på fredag. Jag vill också gå i skolan. Eller jobba. Eller åtminstone ha något att göra. Är inte kul att bara vara hemma längre. Har varit det allt för lång tid av mitt liv nu känner jag. Men men. Det får bli när Melanie börjat på dagis.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Plugga på distans då ?

Om du klarar av det så har ju något att göra om dagarna , men ju äldre din tös blir desto mer får du & göra såklart ;)

2009-08-19 @ 12:32:37
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0