Löshår och solning..

Godmorgon Sötnosar! Har precis vaknat. Ska snart käka frukost. Börjar bli rätt hungrig. Idag 12:10 ska jag ta bussen till Tilda. Hon ska ju sätt i mtt löshår. Och innan det ska jag handla lite på systemet och sen sola. Klippan har ett jätte bra solarium där man står upp i. Och jag behöver bara sola 4 min för att bli brun. Liike it! Slipper jag sola så länge. Skit tråkigt!

Och vad ska man handla på ystemet? Blir väl päron cider igen som vanligt men känenr för något extra på fredag. Vill gärna göra massor av drinkar vid namn "Rosa Pantern" men så måste jag köpa båda sprit och sån rosa likör sak. Ja vi får se. Kanske gör det. Annars får det bli cider. ^^

Kommentarer
Postat av: simone

Champagne kanske? Det har jag handlat :)

2009-08-12 @ 14:04:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0