Mitt underbara hår..

Puuh. Nu har jag tvättat, lagat mat och tränat. Så nu sitter jag här en liten stund och kopplar av. Blev inte att jag drog till Tilda idag. Ville inte stressa och sånt så jag åker till henne imorgon. Ska åke med älsklingen för han ska också till klippan för att välja vilka kurser han ska ha till hösten. Sen drar vi in en runda på systemet också och så ska jag sola. Melanie tar jag med mig för Tilda vill ju gärna se henne. :)

Hämta i alla fall ut mitt löshår idag. Matchar min hårfärg perfekt. Ska fråga tilda om hon kan färga min utväxt också. Det är SÅ fult att ha en blond utväxt när man är brunhårig.

På fredag blir det feting fest! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0