No more fat..



Blää. Vägde mig igår och då hade jag gått upp 4 kg.
Tyckte väl att jag blivit lite större. Inget så där jätte märkbart men ändå lite märkbart. Så nu ska jag banta igen. Jag rodde att efter att jag gick ner till 55 kg igen förra gången så kunde jag börja äta som vanligt, alltså fyra gånger om dagen. men så är ju inte fallet. :P

Jag: Nu ska jag fan banta igen.
Älsklingen: Det säger du varje gång.
Jag: Ja men förra gången gick jag ner så då lyckades jag ju, men sen gick jag upp igen.
Älsklingen: Varför det?
Jag: Jo för jag tänkte att nu när jag gått ner kan jag äta fyra gånger om dagen igen.
Älsklingen: Haha pucko inte konstigt att du går upp!

Jag i ett nötskal. Ibland får man vara lite korkad. ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Man går upp i vikt med när man träna eftersom man bygger på sig lite muskler :)

2009-08-21 @ 11:11:45
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du ska äta frukost,lunch ,middag & två mellanmål , då går du ner men det ska såklart vara mindre/normala portioner & nyttig mat.

Håll nere kcal intaget så .

Men sen styrketränar du också då ökar du i vikt pga musklerna ;)

2009-08-21 @ 12:13:17
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback