Ny duschad och fräsh..

Nu har jag duschat och gått ut en kvällsrunda med Nikita. Va jävligt skönt att gå ut när man va ny duschat. Fick lite tid att tänka på saker och ting. Det behöver jag. Jag är en tänkare. Hehe.

Imorgon ska jag beställa löshår. Prövade att ha håret i snedbena och det blev faktiskt snyggt. Fast ännu snyggare hade det varit om det varit längre. Och där kommer löshåret in i bilden. Det andra löshåret jag besällde räckte inte. Så jag får köpa mer.

Melanie har äntligen somnat efter en gnällig kväll. Hon va nog övertrött för hon har varit uppe från klockan fem något sånt tills för en halv timme sen typ.

Jaja men nu ska jag gå och nanna kudde.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: carolin

man är inte gammal modig för att man inte tycker man kan vara ute &festa varje helg nästan. jag är också ute &festar ibland men man får då tänka sig för att man kan inte festa lika mycket som innan man hade barn. & 5 gånger är skit mycket när din dotter inte ens är 2 månader.. sen skiter väl jag i om du är med henne 24/7 det är det livet man har valt när man skaffar barn.

2009-08-10 @ 10:28:12
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: carolin

det spelar väl ingen roll! jag tycker att den första tiden man får barn vill man väl vara hemma med sitt barn och inte springa på massa fester och speciellt när det bara är en vanlig jävla marknad hade det varit att ens nära vänner hade fyllt år hade det kanske varit en annan sak fast ändå inte så många gånger på så lite tid. aldrig hade jag velat va ifrån theo så många gånger innan han ens ha bli 2 månader jag va inte ens ute och festa innan han va 2 månader och hade inte ens tanken på det! så du menar att när hon är ca 6 månader ska du inte gå ut &festa mer? :S

2009-08-10 @ 11:19:24
URL: http://cna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback