Sola is boring..



Nu har jag varit och stekt ute i solen. Jävligt tråkigt må jag säga. Hatar igentligen att sola men gör det ändå. Måste ju bli brun. ;) Men visst är det tråkigt att sola? Man bara ligger där och gör ingenting. Jag klarar inte av sånt. Måste göra något hela tiden.

Städade och sånt imorse. Fick hjälp av älsklingens styvmamma. Inte för att jag fattar varflr hon ville hjälpa att städa. Är ju rätt tråkigt. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag ska inte träna förräns imorgon, här är som sakt helt städat, sola mer pallar jag inte. Så vad ska man göra?

Melanie ligger i alla fall och mår bra i sin babysitter. Hon är så söt min lilla fis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0