Ta hand om dig..

Godmorgon Sötnosar! Vaknade precis och har käkat lite mackor. Ska ta det sista av tvätten kl:12:00 så det är gjort. Idag ska jag bara ta det lungt och ha en lite "ta-hand-om-dig-själv" dag. Ska duscha, raka benen och andra privata stället, smörja in mig med brun utan sol och bara njuta. Ska ju på gammelmarknaden imorgon med Sandra och då vill man ju vara fräsh. Hehe.

Håret gör jag inte vid förräns imorgon. Vill jag ska vara så nydushat och fräsht som möjligt. Klipper in löshåret i håret då också. Så bild på det får ni se imorgon istället. ^^


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det hade varit jätte snällt :D

2009-08-13 @ 16:39:56
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta-hand-om-digsjälv-dag? Varför har du aldrig en ta-hand-om-din-dotter-dag?

2009-08-17 @ 09:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback