Hot and not..


Mina silikon bröst. Visst är det härligt? Jag kan ÄNTLIGEN få mina efterlängtade silikon bröst. Im gonna look sooo good!

Melanies skratt/leende. Hon är den sötaste och underbaraste tjejen i världen och hennes skratt är som ljuv melodi för mina öron.

H&Ms nya underkläder. Dom är såå grymt snygga. Va väldigt svårt att välja endast två underklädes set. Dra dit och handla NU säger jag bara.



Trash jeans. Men öö. Dom så inte alls ut som dom gör på internet. Dom va riktigt fula. Lite "jag är fattig" känsla över dom. Inte alls ok. Värdelösa jeans helt enkelt.

Sommarens slut.  Ååh tiden går så snabbt. Vart tog sommaren vägen. Den är ju typ snart slut. Kan det inte vara sommar året runt?

All the haters. VARFÖR lägga tid på elaka kommentarer till människor ni inte änns känner? Och till folk som inte bryr sig? Säg ni vad fan ni vill. Jag kommer aldrig ta åt mig ändå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0