Vet ni?



Vad anser ni om glamor modeller? Att visa upp sin kropp i tidningar som slitz, fhm mfl? Jag tycker att det är helt ok. Om var och en vill göra det är det upp till dom. Om jag hade haft en pang kropp hade jag också velat visa upp den. Med dom privata delarna sexigt dolda såklart. Att man lämnar lite till fantasin är bara sexigt. Just nu visar jag ju egentligen upp min kropp genom underklädes bilder. Men det dom gör är ändå snäppet mer.

Jag tycker att dom tjejerna i slitz och fhm osv ska få grymt mycket creed för vad dom gör. Våga visa upp sig sådär. Det är det inte många som gör. Jag tycker att dom är modiga som gör så. Jag tycker inte att man ska skämmas över sin kropp och dölja den och vara pryd och tänka: "Det är slampigt,utmanande ja fan och hans mormor att visa upp sin kropp" och att det är "äckligt" och "förnedrande". Varför? Är kvinnokroppar äckliga och förnedrande? :S Dom är ju vackra och vackra saker är ju bara vackert att visa upp. Haha!

Så power till glamor modellerna! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med dig där..=)

2009-08-24 @ 12:22:11
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, men de som e tråkigt är att det ändå är så retuscherat, så ser de flesta tjejer inte ut.

2009-08-24 @ 21:18:53
Postat av: Sandra

Vi föddes alla nakna... Finns inget mer naturligt.

2009-08-24 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback