Julgodis..

Godmorgon. Eller rättare sakt godförmiddag. Vaknade sent idag igen. Hatar mitt sömnproblem. Va inte trött förräns halv fem inatt. Och ändå så låg skit länge och kunde inte sluta tänka när jag låg i sängen. Jätte jobbigt.

Idag ska iaf jag, älsklingen och Melanie till hans föräldrar och göra julgodis. Gottit. Men jag ska inte gnaska i mig något förräns på julafton. Ska ta tag i bantningen nu och inte käka mer än middag en gång om dagen, müsli på morgonen och sallad reste. Då borde jag ändå gå ner i vikt tycker man. Har ju ätit rätt onyttigt hittills så det är nog därför jag stått stilla på 54 kg. :P

Melanie ligger så sött bredvid mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0