Skicka vidare..

Sitter här nu. Ensam. HELT ENSAM! Snyft. Hehe nej bara skoja. Men jag är faktiskt själv. Älsklingen stack till hans kompis Anton en runda och hämtar samtidigt våra nycklar som han glömde kvar på festen i fredags. Sara och Robin hade nämligen lämnat dom där. Dom trodde väl att det var Antons nyckler. :P

Tittar i alla fall på slutet på filmen skicka vidare nu. Den är så grymt sorlig. Vill nog inte se slutet egentligen för jag har gråtit varje gång till det slutet. Och inte nog med det. Det är pojken från sjätte sinnet också. Såå söt.


Kommentarer
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Svar: Jag ringde kommunkontoret, heter det så? Haha! & bad dem skicka papper till mig.. fick dem dagen efter! Ska gå igenom det i veckan. :)

2009-12-13 @ 23:32:57
URL: http://mamalicious.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0