Svartsjuk?

Godmorgon mina små kycklingar! Sovit gott? Jag har och har haft världens svartsjukaste dröm. Me don't like. :P Hatar när jag drömmer sånna drömmar. Fast det kanske är för att jag inte är så överdrivet svartsjuk i verkligheten så släpper min hjärna ut det i drömmen istället. Haha. Jag är liksom en sån person som bara är svartsjuk när jag har en rätt bra anledning. Men när jag väl har en, DÅ är jag GRYMT svartsjuk.

Idag ska vi göra julgodis hos älsklingens föräldrar. Blev ju inte av igår så vi får ta det idag istället. Ska bli roligt. Ska passa på att köpa massa sallad när jag ändå ska ut. Tänkte ju käka soppa till middag och sallad resten men färdig soppor är rätt dyra så det får bli vanlig middag sen salla resten. :)



Är jag den enda människan som vågar visa mig utan smink och samtigit vara stolt över mitt utseende? :S

Kommentarer
Postat av: linda

Nej men du är söt utan smink också :)

festar du med mig i helgen?

2009-12-16 @ 15:23:02
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nejdå, jag har utan smink alltid nuförtiden :P

2009-12-16 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback