Upp och ner..



Julafton. Julafton är snart här, årets mysigaste högtid. Godis, god mat och paketer. Så underbart! Och inte nog med det. Det blir Melanies första jul också. :)

Min brunhet. Äntligen börjar jag bli brun. Vilket är riktigt snyggt. Man ser mycket bättre ut när man är brun. Helt klart!

Uppklippt hår med sid bena. Jag måste bara hissa denna frisyren. Jag bryr mig verkligen inte om att dom flesta fjortisar har denna frisyr för den är så jäkla snygg!







Kylan. Visst är det mysigt med julen och allt sånt men måste det vara så kallt? Jag fryser häcken av mig när jag går ut med Nikita och ändå har jag tagit skit mycket kläder på mig. Nej vi säger NEJ till kyla.

Nörd glasögonen. Har inte dissat det här innan men nu måste jag fan göra det. Dom är SÅ fula. Fattar inte varför människor väljer att ta dom på sig. Pinsamt!





Kommentarer
Postat av: Sophie

håller med om att den frisyren är snygg !

Sen förstår jag mig inte på varför folk vill använda glasögon om dem inte behöver det???

Jag längtar också till jul :)

2009-12-10 @ 17:21:07
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0