Big no & Big wow..



1. SNÖÖÖ! Jag är så trött på det. Kallt och helt onödigt. Ge mig värme nu!
2. Andras barn. Ja jag är gravid so what? Jag kommer älska mitt eget men andras barn klarar jag bara inte av. Störiga små monster!
3. Bortskämda människor. Jaja visst ni vill ha allt serverat på silverfat. Guess what? Det går inte alltid!!



1. Sparkarna från min bebis. Jag älskar att känna den varje dag nu. Jag som har lite svårt för känslor och sånt fick kärlek för det lilla livet så fort jag kände den sparka.
2. Egypten i december. Ja visst det är långt kvar men fy FAN vad jag längtar.
3. Första fyllan efter graviditeten. Ooh vad jag kommer mysa.

Kommentarer
Postat av: Denise

oj vad fin design du har! :) Vad tycker du om min nya design? :)

2009-02-19 @ 14:54:09
URL: http://naztysbunny.blogg.se/