Dr Browns..

Hej Sötnosar! Här sitter jag och ska snart käka risgrynsgröt. Har ammat Melanie tre gånger nu. Dom första två mådde hon bra efter men efter den tredje fick hon kramper i magen igen. Så där tog det stopp. Så nu har hon fått i sig för mycket luft i magen igen. Hade lite hopp om att jag kunde fortsätta amma ändå men icke då. Så nu ska jag börja trappa ner till att bara amma vart annan gång sen vart tredje tills ja ginte har någon mjölk kvar. Köpte Dr Browns anti kolik flaska. Får hoppas att den är så bra som andra säger. :)

Och jag säger bara en sak. Faan vad jag har gått ner i vikt. Jag vill inte mer. :( Det är ju gött att jag blivit av med magen så snabbt och sånt men nu tycker jag det räcker. Jag äter ändå rätt mycket så det kanske är amningen som tar all min energi? Jaja jag ska ändå börja träna på måndag så då kanske man går upp lite igen. I alla fall i muskler. ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men funkade inte den du hade? :/

2009-07-03 @ 00:22:09
Postat av: imberpluvia

Lätt att det är amningen. Rapar du henne mellan måltiderna också? Vi var tvungna att rapa A typ 3 gånger under en mating på typ 90 innan. Fick pausa matningen, rapa, fortsätta matningen, rapa osv..

2009-07-03 @ 13:25:56
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback