Familia och hörseltest..



Hej Sötnosar! Hann inte uppdatera imorse innan jag stack iväg. Skulle iväg med mamma till Helsingborg och göra ett hörseltest på Melanie. Älsklingen följde inte med för han skulle vara hemma med Nikita. Synd att lämna henne i onödan. Testet visade att hon inte hade något hörselfel så det va ju jätte bra. :)

Efter det åkte jag och mamma till familia. Jag skulle ha ett par Jeans. Har ju typ bara mydbyxor som passar. Även om jag gått ner i vikt har mina höfter blivit bredare så jag får inte upp byxorna över höfterna. Men whatever. Snyggt med former ju. ;) Jeansen jag hittade var i alla fall skit snygg och billiga. 249 kr. Halva priset. ^^ Sen käkade vi på grafitti och gick sen in på maxi och handlade lite mat och blöjor. Melanie var jätte duktig som sov hela tiden. Min lilla snuttan!

Nu håller jag i alla fall på att laga middag. Kyckling och pimmes! Mums! Sen efter det ska jag iväg och träna. Mage och tygg blir det idag. Yeeeah om gonna be biffen! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0