Fest, Hell yeah..

Hej Sötnosar! Sorry för en såå dålig uppdatering. Hade fullt upp hela dagen igår. Sydde klart resten av mitt löshår vilket blev skit snyggt. Jag valde dock att inte förlänge hela håret utan endast mitt hår där fram i och med att det är mycket kortare än det där bak.

Jag som är bäst på att övertala, övertalade älsklingen om att också följa med till Hassanof på fest. Det var egentligen så att jag skulle cyklat dit men min mamma erbjöd sig att komma hit och sjuktsa mig dit och hem och vara hemma med matte under tiden jag festade. Men så följde ju älsklingen med mig istället så mamma passade Melanie. Och vi hade jävligt roligt faktiskt. Jag blev påverkad efter en cider och full efter två. Haha det märks att jag inte druckit på tio månader. Dumma jag glömde dock att ta med min kamera så det blev inga bilder. :( Får se om jag kan ragga upp några bilder som andra tog på festen. Hehe.

Idag har jag dock varit jävligt sleden. Inte bakis (blir typ aldrig det) men väldigt trött. Så jag och älsklingen har bara legat och myst. Käkade taco innan. Skit gott. Det har jag inte gjort på länge. Nu tittar vi lite smått på batman filmen på 6:an. Men den är fan för gammal. Rätt löjlig film. :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0