Filmen: College

Jag tittade ju på filmen "College" för någon dag sen och ska skriva m den nu som jag brukar göra. :)

"Filmen handlar om tre killar (Töntar). Den ena killen blir dumpad av sin tjej precis före helgen för att hon tyckte att han var tråkig och aldrig festade. Dom tre killarna bestämmer sig då för att dra iväg och besöka ett college och festa rejält där. Men college killarna på studentföreningen dom övernattar på jävlas riktigt ordentligt med dom."

Filmen har en liten känsla av Superbad och American pie i sig. Jag själv älskar sånna här filmer och får verkligen en fest känsla när jag ser dom. Rolig och pinsam film som man både kan skratta till och skämmas över. Den här filmen får lätt 5 av 5 stycken L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0