I just don't care..

Hum.. Jag har bloggtorka. Uppdaterar knappt och .. Jag bryr mig inte? Jag bryr mig kanppt om bloggen längre. Men i och för sig så bryr jag mig inte om något knappt. Jag kom in i en manisk fas efter att Melanie hade föds. Men det var inte den maniska känslan jag var van vid. Jag brukar alltid vara jätte överdrivet glad när jag är manisk men nu är jag mest arg och irreterad. Det kan man också bli men jag har aldrig blivit det. Förräns nu. Och så har jag en sån ihärdig känsla av att jag inte bryr mig om något. Nästan som att jag blivit känslokall. Det är liksom inte så att jag inte bryr mig om att städa, träna osv. Att jag inte bryr mig om att göra saker. För det gör jag. Men känslan av att när något bra som dåligt händer, så bryr jag mig inte. Skit obehagligt. Det finns ingen passion i mig. Inga lyckliga känslor och inga dålig.. Det känns som... ingenting..

Ååh va jobbigt. Jag ska i alla fall börja på min medecin, syperax. Det är en stämningsstabiliserande medecin som ska ta bort dom maniska faserna. Jag försökte sluta helt med att amma innan jag skulle festa så att jag kunde börja på medecinen men det klarade jag inte. I fredagskväll va dom jätte stora och hårda igen. Så jag gav upp. Pumpade ut under natten och nästa dag och började sen amma vart trejde gång igen. Ska ringa till bvc imorgon och be att få tabletter som stoppar mjölkproduktionen. Tills dess får jag helt enkelt lida. För det här humört jag har och har haft i flera veckor pallar jag inte med längre. Så ikväll börjar jag med min nya medecin.

Så nu vet ni varför jag inte uppdaterar lika mycket längre.
Så ha förståelse. Det blir inlägg oftare när jag blir bra igen.

Puss på er!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0