Keeeebab..

Godkväll Sötnosar! Efter att jag skrivit förra inlägget gjorde jag kebab i pitabröd. Det blev inte riktigt som på pizzerian men hyffsat gott va det. Jag är ju en mästerkock så. ;)

Sen när vi smält maten gick vi ut en runda med Nikita och Melanie. Det blev jävla massa prat för vi båda är rätt maniska nu. Jag fick ju hoppa medecinen i helgen för att jag drack. Så den har inte börjat verka än. Men sen kan det ju ta upp till 4 veckor ändå så. Så nu sitter jag bara här och läser lite bloggar. Ser att jag inte har så jätte många bloggar jag prenumererar på.

Kan inte ni tipsa om någon till mig? Eller kanske er egen. Kom igen nu jag är inte kräsen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0