Liten knubbig Melanie..



Nu är jag hemma från bvc.
Melanie hade gått upp 225 gram denna veckan. Så det va ju jätte bra. :) Hon börjar bli en liten knubbis. Haha. Disskuterade hennes magknip och lite sånt. Skrev in att hon bara ammades delvis. Stackaren blir lite hård i magen av ersättningen. Blir det inte bättre i takt med att hennes tarmar utvecklar sig får jag pröva en ersättning som heter bifidus på apoteket. Började med att bara amma var tredje gång inatt och nu spänner tuttarna rätt mycket. Fast hon ska snart ha mat så då får jag tömma dom. Haha.

Ja så nu väntar jag bara på det.
För efter det ska jag iväg till lantmännen och hämta ut min och älsklingens piercing saker. Så idag blir det en tungpiercing. ;) Sen ska jag kolla om brickan funkar idag till träningshallen. Hoppas verkligen det så att jag kan få träna. Så då får jag ta mage och rygg idag istället.

Så därför blir mitt träningsshema såhär:

Måndag: Kondition
Tisdag: Ben
Onsdag: Mage och rygg
Torsdag: Bröst och axlar
Fredag: Armar

Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Bifidus kan du börja med redan nu, ett litet mål om dagen, min svägerska gjorde så nämligen, blev jätte bra! Har man bara Bifidus blir barnet jätte löst.

2009-07-08 @ 13:35:28
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: bitte

söt

2009-07-08 @ 18:15:48
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Alexandra

Ett tips är att blanda i lite mer vatten , fick det tipset när vi började med ersättning till vår dotter & det hjälpte faktiskt om ni inte ska börja med bifidus direkt .

2009-07-08 @ 21:14:08
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback