New webcam..

Godmorgon Sötisar! Det riktigt öser ner här. Skit tråkigt ju. Vill ha sol så att jag kan bli bruuuun. Får köpa dove summerglow istället. Hehe.

Idag fyller Melanie 3 veckor. Tiden bara flyger förbi. Tycker inte det var alls längesen jag födde henne. Snart flyttar hon väl hemmifrån. Haha. Ska annars bara mysa med älsklingen och träna. Blir armarna idag. Älsklingen ska trötta ut mig som fan. Haha. Han har ju också börjat träna. Så snart är vi biffen båda två. Elle inte. Haha jag ska dock inte bli biffig. Det är riktigt fult när tjejer är det. Jag vill bara bli slimmad. ^^

Ska beställa löshår och en webcam också. Finally!! Har inte haft pengar till det innan men nu jävlar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

När kommer förlossningsberättelsen? :)

2009-07-10 @ 14:03:39
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: yemmas

Det regnar riktigt mycket här med!

Snygg design :D

2009-07-10 @ 16:54:21
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback