Beautiful eyes..

Godmorgon Sötnosar! Trodde först det va strålande sol uta när jag vaknade. Då jag kunde skymta solstrålar komma in genom persienerna. Men det va ju dock mitt sovrumsföster som lurade mig igen. För när jag gick ut i storarummet så va det alldeles molnigt på himlen. :/ Jag som tänkte att jag kudne sola lite.

Idag är det måndag och då är det träningsdax.
Ska träna kondition idag. Ska bli skönt som fan. Älskar att träna. Sen ska jag väl bara vara hemma med familjen. Alltid mysigt ju. :) Jag och älsklingen så precis att Melanie börjar få en hals och nacke. Hon börjar bli stor min lilla flicka!

Färgade ju ögonfransarna igår. Och här nedan har ni resultatet. ^^


Kommentarer
Postat av: hönö

det blev ju bra

2009-07-13 @ 13:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0