Storhandlat..

Hej Cuties! Har inte kunnat uppdatera idag häller. Jag vet förlåt. Ska skärpa mig. :P Har mäligen varit och storhandlat mad mamma och så har Melanie fått vara hemma med älsklingen. Det blev jävla massa mat den här gången. Så nu räcker det nog hela månaden.

Idag ska jag och älsklingen bara en runda till hans föräldrar sen ska vi bara mysa framför tv:n. Imorgon är det ju måndag och ny tag. Då börjar jag med mitt nya shema för träningen som ser ut såhär:

Måndag: Bröst och triceps
Tisdag: Rygg och biceps
Onsdag: Axlar och mage
Torsdag: Benen
Fredag: Kondtion

Melanie fyller föressten 1 månad idag. Grattis till min lilla tjej. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vadå inte hunnit uppdatera? Du skriver ju varje dag.

2009-07-19 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0