Helsingborgsfestivalen part 1..

Detta inlägget skulle egentligen ha postas den 25 juni 2009.

Hej Sötnosar!
Kunde inte uppdatera så mycket igår. All tid gick åt att käka och fixa mig. ^^ Jag stack i alla fall till Helsingborgsfestivalen med Tilda. Sandra kunde inte för hon skulle skjutsa sin mamma från ängelholm. Så jag förfestade lite hoss Haha. Sen stack vi vidare till helsingborg. Där tog vi några deinkar på stingsen sen stack vi vidare till crom. Vi kollade läget ett litet tag på själva festivalen men då va jag så laddad att jag knappt så vilket folk där va. Haha.

Idag ska jag också dit. Vill ju festa med Sandra. :) Men idag ska jag inte dricka så mycket. Får ta det lungt. Ska åka hem ganska tidigt också. Kvart över tolv tåget blir det idag. Men kul ska jag ändå ha! Ska dra till klippan snart och föfesta hemma hoss Fitte. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0